جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب فرشته پورصدامی
|
اُحِبُ عَینَیّ
وَ ابْتسامَتی
حين تَنظُر إلیک
کأنها فيك تَحيي
كُل الخيال
كُل الوُرود
كُل الحُبّ
كُل الحَياة
دوچشمم را دوست دارم
و لبخندم را؛
وقتی به تو نگاه می کنند
گویی در تو زنده می شود
تمام خیال
تمام گل ها
تمام عشق
تمام زندگی
"فرشته پورصدامی "
۱۴۰۳/۳/۳
پنجشنبه
⚘️🍀
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانوی واژه های زیبا و اصیل... ممنونم از حسن نظر و نگاه تون . ⚘️⚘️⚘️🙏 | |
|
سلام شاهزاده خانم گل ممنونم از خوش آمد گویی شما همیشه شاد و پر انرژی باشی ... ⚘️⚘️🌹🙏🌻 | |
|
سلام وقت بخیر . ممنونم از نگاه پر مهربون. 🌻🙏
| |
|
درود از حسن نظرتون بسیار متشکرم. ⚘️🙏 | |
|
درود ممنونم از لطفتون همیشه وجودتون سرشار از تندرستی و مهر .
بسیار سپاس . ⚘️🍀🙏 | |
|
احسنت به قلم پویای شما 🌻🌹🙏 | |
|
سلام بانو درود به شما در این صفحه خاکی تمیشه سلامت و خوش . متشکرم مهربان .. | |
|
سلام سپاس از نظر و رقم شما در این صفحه . متشکر . | |
|
سپاس درود و خیر مقدم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما بانوی عزیز
کوتاه زیبایی بود