سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
آخرین اشعار ناب بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
|
درود و عرض ادب و ارادت 🌹
.
تو! سینه ی سی سالکی در چشم سی مرغان
من! خس خس دیرینه ی در سینه ات پنهان
.
لب تا لبت، کشف و شهود شاعری نامی است
ادراک عشق از بند بندت هست دست افشان
.
بالا بلند از هر رگت تا شعر می ریزی
هر نیمه ی من می شود درگیر با توفان
.
دائم چروک تازه با لبخند می بافم
در ساکت آیینه با، گیسوی آویزان
.
پشت چروکی که به پایان می برد من را
هی آفتابی می شوم! تاخورده و پنهان
.
تا ناگهانِ وعده هایت را بیاشوبم
تا کش بیایم بر لبت، با شعرِ بی پایان
.
چون سایه ای در باد هر سطر مرا بردار
آتش بزن بال مرا، با بال سی مرغان
.
با تقدیم احترام
بتول رجائی علیشاهدانی
آفاق
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
|