شنبه ۳ آذر
بی تو تنهاست دلم شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۱۱ شماره ثبت ۱۳۰۰۱۴
بازدید : ۷۵ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
بی تو تنهاست دلم
بی تو،
چقدر تنهاست دلم
با تو،
چقدر بُرناست دلم
مُرفه بودنِ بی درد را ،
دوست ندارم
چه بدرد میخورَد ،
باغِ پُراز خُرناسِ اِرَم ؟
همین خوبه با تو بودن
وقتی با توهستم ،
پُراز نورم ،
پُراز الماسه دلم
وقتی با توهستم ،
دریاست دلم
پُراز پریاست دلم
وقتی با توهستم ،
همه قلبم ،
متعلقِ به توست اِی خدای خوبم
فرقی نیست ،
میانِ چپ و راستِ دلم
اگر لیلا جا بگیرد ،
به دلِ پُرجنونِ مجنون ،
آنوقت اتحادِ خوبِ جنون و،
لعیاست دلم
با عشق تو اِی عزیزِخالقِ هنر،
پُراز آرامش و معناست دلم
بهمن بیدقی 1402/9/23
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت هنرمند گرانقدر بزرگوارید سپاس بیکران از مهر بیکرانتان شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
باغِ پُراز خُرناسِ اِرَم ؟
زیباست جناب بیهقی گرامی
درودها نثارتان