جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
قنداقه ای آمد به عرش
حور و ملک حاضر همه
بر چهره اش عشق و یقین
پیغمبران ناظر همه
بر فرشیان نوری رسید
ان الحسین محبوب رب
در زیر پایش آسمان
میشد چراغان وقت شب
حق جلوه گر شد در زمین
ان الحسین شور و شعف
نور هدایت آشکار
از عرش تا وادی تَف
در وعده گاه نینوا
پروانه ها حاضر شدند
خیل ملک با قدسیان
بر پیکری ناظر شدند
در خاک و خون شمع ولا
پروانه ها پرپر همه
قنداقه ای خونین شدُ
بر نیزه ها بی سر همه
صد پاره آندم اختران
خورشید از مغرب رسید
بر روی نی مظلومه ای
آوای قرآن می شنید
...
یا حسین مظلوم(ع)
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
|
🍃اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم🍃
| |
|
🍃اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم🍃
| |
|
🍃اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم🍃
| |
|
🍃اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم🍃
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و با شکوه بود
اجرتان با بی بی دو عالم