پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
از صــدای آشنایت، زندگی جانی گرفت
چشمِ دل از شوق دیدار تو بارانی گرفت
بوسه هایت را به من بسپار و بنگر هر نفس
دوستت دارم برایت تازه مهمــانی گرفت
حضرت معشوقِ ممنوعه بدان سهم منی
اسم تو در قلب من از عشق فرمانی گرفت
عشق فرمـان داد طــوری عاشقــی باید کنی
هست باشی در وجودش، غصّه پایانی گرفت
بارها با شعـــر با آواز در رقــص و سمــاع
می سرایم از صدایت زندگی جانی گرفت
#بهـــارهطــــلایــی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از لطف نگاهتون
🙏🙏🙏🌺 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از توجه و لطف نگاهتون🙏🙏🌺🌺
مانا باشید🌺 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از لطف نگاهتون، به مهر خوندید
🙏🙏🙏🌺🌺🌺 | |
|
مهربان بانوی عزیز❤❤ درودها، سپاس از نگاه زیباتون❤❤❤🙏🙏🙏
ماندگار باشید🌺🌺 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از لطف نگاهتون، قدردانم🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و احترام شعربانوی مهربان❤❤
سپاس از مهر و دعای قشنگتون🙏🙏🌺🌺🥰🥰 | |
|
درود و احترام ادیب ارجمند
سپاس از لطف نگاهتون🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و احترام ادیب بزرگوار
سپاس، زیبانگاهید🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از لطف نگاهتون
🙏🙏🌺 | |
|
شعربانوی عزیز درود
سپاس از نگاه زیباتون
🙏🙏🌺🌺❤❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیباست
عاشقانه عارفانه