جمعه ۱۱ آبان
رهسپار شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۳۸ شماره ثبت ۱۲۹۶۰۹
بازدید : ۹۰ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
رهسپار
درآن سکوت یکریز
درآن سیاه دهلیز
اندیشه های اِلویس
میان صد اندیشه های ابلیس
به خود گفتم : کدام سو رهسپارم ؟
دراین سکوت یکریز
دراین تقوا ، دراین سفید پرهیز
اندیشه هایی تب ریز
ز سد کفر، پاکیِ آب شد سرریز
سوی خدای خوبم رهسپارم
کدام دو اندیشه ی بالا خوبست ؟
همان را انتخاب کن
حقیقتاً چرا باید رَویم بسوی خونریز ؟
درآنصورت نهایتاً به جُورِ آن ،
دهان عمرمان شود ،
بدون هیچ شک، سرویس
سوی خدای خوبم رهسپارم
نمیروم بسوی راهی که تَهِ آن رَبّ نیست
باید شَوَم ز شوق یارم لبریز
یقیناً راهی که درآن ،
ورجه وورجه های خیر نیست ،
به خودیِ خود شرّی ست
یقیناً راهی که درآن ،
ورجه وورجه های خیرست ،
به خودیِ خود فَرّی ست
سوی خدای خوبم رهسپارم
بهمن بیدقی 1403/2/11
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام آقای خوشرو بزرگوار انشاءالله سپاسگزارم | |
|
با سلام و عرض احترام استاد ارجمند بزرگوارید سپاس بیکران از مهر بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای میرزادوست بزرگوار سپاس بیکران از مهر بیکرانتان شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید به آن که ،
در نهایت همه مسیر ی را که صحیح است
یعنی مسیر حق و حقیقت انتخاب کنیم .