سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 21 ارديبهشت 1403
    3 ذو القعدة 1445
      Friday 10 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۲۱ ارديبهشت

        حاصل اندیشه

        شعری از

        مظفر جوینی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ ۱۲ روز پیش شماره ثبت ۱۲۹۵۲۶
          بازدید : ۷۲   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مظفر جوینی

        ما را به چشم دل نگر       فارغ ز آب و گل نگر 
        ما حاصل انـدیشه ایم        اندیشه را حاصل نگر
        ما بــــرای دوســتان بسـتان دل می پــــروریم
        ای گل بســــتان من بهر حـــــضورت بر دریم
        خاکه ی عاشق تباران چون شقایق پرور است
        ما به بســـتان دل خود خــاکه ی تـــن می بریم (مظفر جوینی)
        تقدیم به فرهیختگان و عزیزان اهل دل. روزگار شما به نیکی و شادمانی یاد.   
         
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        ۱۱ روز پیش
        خندانک
        درودبرشما استادعزیز خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        ۱۱ روز پیش
        درود استاد عزیز
        تقدیمی بسیار زیبا و شورانگیز بود
        مبارک همه دوستان باشد خندانک
        ساسان نجفی(سراب)
        ۱۱ روز پیش
        درود بر جناب جوینی عزیز..
        زیبا سرودید..
        خندانک خندانک




        نرگس زند (آرامش)
        ۱۱ روز پیش
        درود وعرض ارادت خندانک
        زیباست خندانک خندانک
        موفق وپایدار باشید خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        ۱۱ روز پیش
        خندانک خندانک
        درودبر این سرودن های زیبای شما
        شاعرگرامی
        خندانک خندانک
        علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
        ۱۱ روز پیش
        درود بر شما جناب جوینی بزرگوار 🌺💐🌺
        زیبا بود 🌸🌷🌸
        شهرام بذلی
        ۱۱ روز پیش
        حاصل اندیشه های نابتان نوید بخش آثار دل انگیزتان باد
        قلم سبزتان نویسا
         سید حامد حسینی(حامی)
        ۴ روز پیش
        درود فراوان جناب جوینی ممنون از سرودن زیبای شما که حال بنده را بهتر کرد ، مانا باشید و برقرار قلمتان سبز
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0