شنبه ۳ آذر
سال نهنگ شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ۰۷:۲۱ شماره ثبت ۱۲۹۲۳۷
بازدید : ۹۶ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
سال نهنگ
امسال ،
سال نهنگ است
همه آبها آماده ،
داخل هَوَنگ است
هرکه را بیند نگاهم ،
به حالِ هپروت است
دور از جونِ شما ،
انگارکه ملنگ است
با کسی نمیشه حرف زد
هنوزهیچی نشده ،
یارو خشمگین ، بمانند پلنگ است
به روی لبِ این و آن جفنگ است
به دست مزدوران ،
مثل سالهای گذشته
هنوز بازهم تفنگ است
بر شاهرگ خائنین صهیون ،
شُکرخدا انگار امسال ،
حاضر و آماده ، هر تیر خندنگ است
فکرم میرود به سالن های پرواز
ای وای ،
مغزِ دیگری ،
راهیِ فرنگ است
راضی اش کنید بمانَد
مام وطن اورا دوست دارد
به او نیازمندست
بی او آنقدر میگرید ، که سفید میشود چشمش
نگذارید که قرعه ای بیندازد ،
درمیان کِشتی
یونسی ست فرارکرده
دریا هم ،
مملو از نهنگ است
بهمن بیدقی 1403/1/27
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد گرانقدر بینهایت ممنونم از لطفتان که بی پایانست شاد باشید درپناه حق | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند گرانقدر سپاسگزارم شاد باشید درپناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خواندم ولذت بردم
خیلی زبیا سرودی بود
درودبر اندیشه نابتان
شاعرواستاد بزرگوار