شنبه ۳ آذر
ازچه میترسانی ام ؟ شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ۰۷:۲۰ شماره ثبت ۱۲۹۲۰۹
بازدید : ۱۳۰ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
ازچه میترسانی ام ؟
همه زندگیم را ازدست داده ام
ازچه می ترسانی ام ؟
موجها دلم را خالی کرده اند
ازعرشه می ترسانی ام ؟
بجزخدا ، می خندم ،
ازآنچه می ترسانی ام
من مسلمانم
یهودی نیستم و ترسا، نی ام
تسلیم خدایم
شُکرگویش هستم بر،
رضوان و دوزخش
گر کند ارزانی ام
آرامم ، گر او حکم کند
گر او حکم کند ،
صمصامی ام
مرگ ،
آخرین مرزِجنونِ منِ مجنون است
بترس ازاین جنون !
ازچه می ترسانی ام ؟
دراین عشقِ شیرینِ لیلا ،
گذرمیکند یکریز،
بی شک هرثانیه م
اما اِی لیلا !
نگو دلتنگی از، رفتارِ این خاک !
که می لرزانی ام
زلزله م وقتی ست که ،
ز این هیچ ،
ناخشنود شوی
قامتِ زیبایت که ترس ندارد
با ناخشنودیت می ترسانی ام
بهمن بیدقی 1403/1/28
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت آقای حاجی پور گرانقدر بزرگوارید سپاسی دریایی از لطف دریایی تان سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای بذلی گرانقدر بزرگوارید سپاسی دریایی از لطف دریایی تان سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد گرانقدر بزرگوارید سپاسی دریایی از لطف دریایی تان سلامت باشید و شادمان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.