جمعه ۲ آذر
خمار شعری از مهران یوسفی( مهر)
از دفتر هیچ نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ۲۰:۵۶ شماره ثبت ۱۲۹۰۸۷
بازدید : ۹۵ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر مهران یوسفی( مهر)
آخرین اشعار ناب مهران یوسفی( مهر)
|
جرعه ای می داده ایم جای دگر ببرده ایم
سوی تو امدم ولی سوی خودم کشانده ایم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جای دگر ببوده ام ، جای دگر نشانده ایم
غم ز دلم ربوده ای ، شادی نشان داده ایم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تو می و پی داده ای ، مستی نشان داده ایم
امشب جفا کرده ای ، امشب خمار مانده ایم
ـــــــــــــــــــــــ
فرمانروای مهربانی
حضور
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما | |
|
درود برشما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.