يکشنبه ۴ آذر
ضربه کاری شعری از عباس ترکاشوند
از دفتر رویش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ۲۰:۰۹ شماره ثبت ۱۲۸۹۶۵
بازدید : ۲۰۶ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب عباس ترکاشوند
|
فانوس شب رنگی من، ای قامت چرکی من
از خواب برخیز و ببین باچشم بی سویت
خورشید چه تابیده بر این قله ی برفگیر
هنگامه ی دلگیر
انسو علفی شکسته است با سر خود سردی زنجیر
اری ، همین ضربه ی کاری است
زمستان خم شد است، با رود جاری است.at
|
نقدها و نظرات
|
سلام شاهزاده خانم ممنون سلامت باشید | |
|
سید هادی عزیز سلام ممنون | |
|
مهر بانو عجم سلام ممنون | |
|
استاد حاجی پوری درود ممنون | |
|
جناب اکرمی درود ممنون | |
|
سلام خانم زند ممنون | |
|
جناب انصاری درود | |
|
سلام جناب شاهین عزیز ممنون | |
|
جناب اقشاری درود | |
|
درود جناب بهلول | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاد باشید