يکشنبه ۴ آذر
ما بلد بودیم شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ۱۴:۰۲ شماره ثبت ۱۲۸۷۰۴
بازدید : ۱۲۴ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
ما بلد بودیم رفتن را ولیکن ماندهایم
در قفس آواز آزادی مکرر خواندهایم
گر چه ماندن در قفس تن را بپوساند ولی
خود به دست خود پر و بال سفر سوزاندهایم
ما رفیقان سفر بودیم و از بخت سیاه
از قطار زندگی آغاز ره جا ماندهایم
با دو چشم بسته بیداریم و گویی خوابِ خواب
پیکر عریان غم با پلک خود پوشاندهایم
از برای قوت خود تسلیم و فرمانبر شدیم
روح سرکش را سر جای خودش بنشاندهایم
در تمنای رهایی ، می رسد روزی دگر
ریشه ی بیداد را از بیخ و بُنخشکاندهایم
مریم رحمتی پویا "تمنا "
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس بزرگوار ممنونم از محبتتون عید شما هممبارک | |
|
درود و سپاس سال نوتون مبارک ممنونم مهر بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد با سعادت کریم اهل بیت
حضرت امام حسن مجتبی مبارک باد