جمعه ۲۵ آبان
قطار فراری شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۱:۰۵ شماره ثبت ۱۲۸۳۶۳
بازدید : ۱۲۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه المهیمن
قطار فراری
اینک قطار زندگی ما که در راه است
در سیر خود گرم فراری نابدلخواه است
خوابند جمع اندکی اما به بیداری
آشفته است آرامش آن کس که آگاه است
صدها بلای آشکارا و نهانی در
این خط سیر نحس و پر از چاله و چاه است
در تونل تاریک و طولانی کوه درد
هر لحظه ای سرشار از غم های جانکاه است
سرما هم افزوده است بر ابهام این تصویر
چون شیشهها مات از نفسهای پر از آه است
هر آن شود محتوم تر این فرض در خاطر
که فاصله با فاجعه بسیار کوتاه است
مهدی پناهی جو قطار زندگی ما
در راه خود بسیار نزدیک بزنگاه است
می دانی آخر می رسد وضع فجیعی که
هر عاقلی از وصف و شرح آن به اکراه است
#مهدی_رستگاری
بیستم اسفند سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
دهم مه ۲۰۲۴ میلادی
۱۰۱۲
|
نقدها و نظرات
|
لطف دارید جناب استکی عزیز | |
|
درود و سپاس فراوان جناب اکرمی عزیز | |
|
درود و سپاس فراوان جناب نجفی گرامی | |
|
درود و سپاس فراوان جناب مهدی پور ارجمند | |
|
درود و سپاس فراوان جناب حاجی پوری گرانقدر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.