جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
سلام ای همدم شیرین زبانم
سلام ای تا همیشه مهربانم
جدا از تو نبودم لحظه ای هم
سلام ای در من و آرام جانم
سلام ای شاهد دلگیری من
به بزمم امشب ای دُردانه سرزن
ببین میسوزم و میسازم ای جان
به شمع ات امشب ای پروانه سرزن
سلام ای با سکوتم آشنا، تو
سلام ای با سلامم همصدا تو
بیا چشمی به راهت خسته دارم
سلام ای با صفا و با وفا تو
من از تو دورم و دلتنگم ای عشق
سلامی بیکران تا بیکرانه
سلام ای همدم دیرینه ی دل
سلامی از ازل تا جاودانه
جواب هر سلامم در تو ای عشق
شروع هر کلامم در تو ای عشق
مرا شیرینتر از جانی تو ای عشق
گوارایی کامم در تو ای عشق
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آهنگ
در وصف حضرت عشق
دستمریزاد