جمعه ۲ آذر
کیستم من شعری از سعید یوسفی
از دفتر دفتر اول نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۶:۱۳ شماره ثبت ۱۲۸۰۲۵
بازدید : ۱۰۳ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب سعید یوسفی
|
من، آدمکی بود که در حاشیه گم شد
دنبال خودش گشت و همان ثانیه گم شد
وقتی که لبش وا شد و فریاد برآورد
در پیچ و خم راه پر از ادعیه گم شد
درگیرترین نسل پدرسوختهای که
پشت سر فرمانده و با امنیه گم شد
زیر نظر و تحت تدابیر شدیدی
با کوری اجباری و در زاویه گم شد
وقتی که به دنبال علوم و هنرش رفت
مابین هزاران سله و سهمیه گم شد
هر بار گرفتار کسی بود و سرانجام
در دود و دم و دفتر و ابلاغیه گم شد
گویا شتر و بار و شتربان همه با هم
در خواب پریشان شدهی بادیه گم شد
القصه روایت شده از اهل تماشا
یک کودک ششماهه پس از تعزیه گم شد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مبین مشکلات جامعه