جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
دوباره وقت غروب و هجوم دلتنگی
دوباره غصه ی غربت دوباره خفقان
دلم شکسته می رود و لبم خاموش
دوباره تیره می شود هر لحظه آسمان
دوباره دوان دوان به سمت تو می آیم
هوای گرگ و میش و شروع شبزدگی
دوباره دلم پرنده می شود از سینه
دوباره رها می شوی از این تبزدگی
دوباره یاد با تو گذشتن از کوچه
دوباره مغرب دلگیر و اشک و جنون
قدم قدم از غروبِ غربتِ دلتنگی
دوباره می دَوَم به سمت تو من دلخون
دوباره قطره ی اشکی چکیده از شعرم
من از غروب غمزده ی شهر بیزارم
نفس نفس دوباره دلم تنگ می شود
دوباره از سر شب تا به سحر بیدارم
…
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
|
سلام داداش عرشیا امیدوارم که خوب و خوش سلامت باشی ممنون که به دلسوز سر زدین سلام برسونین داداش عرشیا | |
|
عرض ادب خدمت شما بزرگوار
مرسی.چشم بزرگیتون رو میرسونم.
زنده باشید🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.