جمعه ۲۵ آبان
روزگار شیدایی شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۰۲:۴۶ شماره ثبت ۱۲۷۷۰۸
بازدید : ۹۴ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه االطیف
روزگار شیدایی
در تغزل
کجا است دلبر شیرین و یار مهسایی
که دل برد به هزار عشوه و فریبایی
شده است تنگ دل من برای حال دلم
به روزگار خوش عاشقی و شیدایی
برای آن تپش قلب بیقرار که بود
نشان شوق به پیدایی و هویدایی
به یاد آن که به شب های تیره چشمانم
ز اشک هر طرفش می نمود دریایی
کجایی عشق بیا و ببین که مشتاقم
که سر نهم به سر کوی تو به رسوایی
بیا که درد تو به از هزار درمان است
ببین که مهدی از این غم نداشت پروایی
#مهدی_رستگاری
بیست و هفتم تیرماه سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
شانزدهم ژوئیه سال ۲۰۲۱ میلادی
دفتر شعر روزگاران
۱۱۴
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سوم شعبان، میلاد با سعادت سالار شهدای کربلا ، حضرت امام حسین بن علی (ع) مبارک باد