پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
چگونه هرس کرده ای؟!
شاخ و برگ کابوس ها را
که جای روییدن رویا
جوانه های امید
تبر می شوند
بر آوندهای باورمان؛
چگونه تیشه های بی ریشه
بی اطلاع اولی و ثانوی
عزاهای عمومی را
بر دارهای خون آلود
تمدید می کنند؟!
بیدار شوید،
بیدار شوید
ای یادگاران خنده های از ته دل
و در حافظه ی اعلامیه های مرگ
سُرایش ترانه ی آزادی را
به یادگار بگذارید...
#بهـــاره_طــــلایــی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب استاد ارحمند🙏🙏 | |
|
درود و احترام فراوان شاهزاده بانوی عزیزم❤❤❤
عااااالی وجودید جانم، سپاس🙏🙏🙏❤❤
والا کلاسیکاسپید یادم مونده😅😅😅 | |
|
درود و عرض ادب استاد ارجمند سپاس، زیبانگاهید 🙏🙏🙏🌹🌹 | |
|
باووی مهربان و دوست داشتنی درود و احترام سپاس، نگاهتون زیباست
❤️🔥❤️🔥🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه ایران مبارک باد
"از خون جوانان وطن لاله دمیده"
"از ماتم سرو قدشان سرو خمیده"