جمعه ۲۵ آبان
بهشت شعری از سید علی نقوی
از دفتر آیینی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۴۷ شماره ثبت ۱۲۷۲۳۸
بازدید : ۱۲۵ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب سید علی نقوی
|
تقدیم به خانه زاد کعبه در روز ولادت ایشان:
شاه هستی جهان نمی خواهی
ماهی و آسمان نمی خواهی
تیر عشقت شکافت قلبم را
چله هستی کمان نمی خواهی
عرش تا فرش را بپیمایی
لحظه ای هم زمان نمی خواهی
تو ز ما فی الضمیر آگاهی
جلوه هستی نهان نمی خواهی
قوت تو جلوه های زهرا بود
بعد ازین آب و نان نمی خواهی
تو به تشییع خود می آیی پس
زنده هستی و جان نمی خواهی
از زمین تا به آسمان ملکت
ملکوتی مکان نمی خواهی
روز محشر تو را کجا جویم
خود بهشتی جنان نمی خواهی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس جناب استکی🙏🙏🙏🌹💐🌴
سلامت و پاینده باشید بزرگوار متشکر از حسن عنایت
چشمه سار قلمتان همیشه جوشان 🌹🙏🙏🙏🙏🙏 | |
|
درود و سپاس شاهزاده خانم🙏🌹💐☺️
سلامت باشید | |
|
درود و سپاس بزرگوار🌹🙏☺️
لطف دارید گوارای وجودتان
در مورد بیت پنجم شاید (قوّت) خوندید و منظور بنده(قُوت) هست . بدون تشدید روی حرف واو
اگر با این حال بازهم ضعف تالیف داره لطفا بفرمایید
بسییییییار سپاگزارم از اینکه تذکر دادید و نقد فرمودین 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏 | |
|
درود و سپاس جناب انصاری🙏🙏🌹🌹💐
پایدار و تندرست باشید
نگاه زیبای شما باعث ستایش این قلم الکن میباشد
ممنونم 🙏🙏🙏🙏🌴🌴🌴💐🌹 | |
|
درود و سپاس بزرگوار🙏☺️
لطف دارید جناب مهدی پور 🌹🌴💐
ان شاءالله به امید گوشه چشمی از شاه ولایت
موفق و سلامت باشید | |
|
درود و سپاس بزرگوار🌹🙏☺️
موفق باشید | |
|
درود و سپاس ☺️🌹🙏
بزرگوارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شور انگیز بود
در وصف مولای متقیان حضرت علی علیه السلام
شهادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبرا سلام الله علیها
را تسلیت عزض مینمایم
موفق باشید