من اهل ِ عشق پاک و ساده بودم
تو هرگز واسه عشق جایی نذاشتی
من اهل ِ صبر و سازگاری بودم
تو حتی با خودت مسئله داشتی !
تو وقتی بد شدی من صبر کردم
تو بد بودی ولی من شرم کردم !!
تو فصل عاشقی رو سرد کردی
ولی من با وجودم گرم کردم !
تو ترکم کرده ای و من نکردم!
بی آغوشم تو کردی ! من نکردم!
من اونقدر بی رگ و غیرت نبودم
فراموشم تو کردی ! من نکردم ! !
تو اهل ِ عشق و عاشقی نبودی
تو فکر میکردی زندگی قماره !
همش تو فکر برد و باخت بودی
نفهمیدی که عشق قیمت نداره !!
تو فکر میکردی عاشقی دروغه
کسیکه عاشقه بی بند و باره
نفهمیدی که وقتی عشق نباشه
تو باغ ِ زندگی آتش می باره
تو ترکم کرده ای و من نکردم!
بی آغوشم تو کردی ! من نکردم!
من اونقدر بی رگ و غیرت نبودم
فراموشم تو کردی ! من نکردم ! !
من اهل ِ گفتگو و شادی بودم
تو اصلاً اهل ِ این حرفا نبودی
بفکر گل و باغ و باغچه بودم
تو اصلا توی این باغا نبودی
من از دست تو دل چرکین بودم
نفهمیدی ! نفهمیدی عزیزم !!
برو دیگه ! برو دیگه نمیخوام !
واسه گذشته ها اشکی بریزم
تو ترکم کرده ای و من نکردم!
بی آغوشم تو کردی ! من نکردم!
من اونقدر بی رگ و غیرت نبودم
فراموشم تو کردی ! من نکردم ! !