جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
مرا با خود ببر تا صبح امید
ببر آنجا که لب های تو خندید
شبم را روشنی باش ای طلوعم
مرا با خود ببر تا جشن خورشید
هوای آسمان دل گرفته
مرا با خود ببر در زیر باران
بهاری کن تمام کوچه ام را
بیا تا بگذریم از این زمستان
ببر تا وسعتی اندازه ی عشق
شروع شعله ای در جان من باش
کنار وحشت و خاموشی دل
تو باش و شعله ی تابان من باش
ببر آنجا که می خندد شقایق
ببر آنجا که میسوزد چراغی
مرا از دشت دلتنگی جدا کن
ببر با خود ببر فردا به باغی
مرا در عطر گلها غوطه ور کن
کنار تو بهاری میشود دل
ببر با خود مرا دلخسته ام من
بدون تو قناری میشود دل
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پسندیدم..
درودتان..
شبتون شیک و پیک..