سه شنبه ۶ آذر
حاشیه نشینی شعری از منصور نصری(رهگذر)
از دفتر تترا 1 نوع شعر مستزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ۲۰:۴۱ شماره ثبت ۱۲۶۹۹۹
بازدید : ۱۲۷ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر منصور نصری(رهگذر)
آخرین اشعار ناب منصور نصری(رهگذر)
|
پشت دیوارهای شهر مخفیست
رنج و فقر، کودکی نوپا
از دل او بگو چی می دانی
منتظر مانده بر عروسک ها
چه کسی حال او می پرسد
مگر او نیست جزیی از ماها
چشم به راه هست، غنیمتی آید
شاید امروز، شایدم فردا
حاشیه ی شهر، چیز خوبی نیست
به گمانم شود روزی تنها
روزگار را چه می توان نامید؟
روزگار گذر ز وجدانها؟
پای درد دلش که میشینی
کشتی اش غرق شده در دریا
آرزوهاش هنوز پررنگ است
کی کند بازی در دبستان ها
ای که دستت بزرگ و پرمهراست
کعبه ی دل بساز در اینجا
دل بدست آر تا توان داری
گرچه کوچک اما پر معنا
شکم گشنه، حج چه می فهمد
بارگاه اله کن ارضا
به خداوندی خدا سوگند
حج خود را کنی زود پیدا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و مبین مشکلاتن جامعه بود