سه شنبه ۶ آذر
چشم انتظار شعری از مهدی رستگاری
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۰۷ شماره ثبت ۱۲۶۸۸۰
بازدید : ۱۲۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه المهیمن
چشم انتظار
دلمرده بی تو در دیار مردگان جا مانده ام
گوی که جانم رفته و در حال اغما مانده ام
در این غروب آشفته وار و بی قرار و سرنگون
در پهنه دشت جنون محروم و تنها مانده ام
با رفتن خورشید من آشفته از دیروزم و
چشم انتظار معجزه در گام فردا مانده ام
مشتاق با تو بودنم اما چه سود از اشتیاق
دلتنگ تو فرسنگ ها دور از تو اینجا مانده ام
تاریکی و سرمای شب می آید و حس می کنم
بی هیچ اغراقی به زیر وزن دنیا مانده ام
مهدی در این حال عجب وار از خدا یاری طلب
چون در شروع فتنه ها بی یار و یارا مانده ام
آید صدای زوزه یک گله گرگ از دور و من
در انجماد شوم و بی انجام سرما مانده ام
#مهدی_رستگاری
نوزدهم دی سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
بیست و ششم جمادی الثانی ۱۴۴۵ هجری قمری
۶۵۱
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس جناب استکی عزیز و ممنون از دقت نظر شما | |
|
درود و سپاس از عنایت و بزرگواری و مهمان نوازی شما بانوی گرانقدر. اجازه دهید فقط این مورد را ذکر کنم که 《یارا》 به معنای 《توان》 و 《تحمل》به کار رفته است. انشاءالله تعالی سلامت و پیروز باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست
جسارتا مصرع دوم"گویی" نیست؟