جمعه ۲ آذر
مقامزن شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ۲۲:۳۴ شماره ثبت ۱۲۶۷۴۴
بازدید : ۲۰۸ | نظرات : ۵۲
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
هر ورق از دفتر شعرم بیان شد نام تو
آنچه در هستی و دنیامان عیان شد نام تو
کوکب و ناهید و اختر ها فروزان نام زن
زهره ، مهتاب و ستاره ، آسمان شد نام تو
گوهر و مرجان ، پری ، دریا ، صدف شد نام زن
موج و مروارید و ساحل ، ماهیان شد نام تو
گلشن و سوسن ، رز و نرگس ، بهاره نسترن
یاس و لاله شبنم و مریم چنان شد نام تو
یاسمن ، ارکیده لادن ،پونه و افرا ، حنا
شاخه ی رعنا ، شقایق، ارغوان شد نام تو
رو به کوه و دشت کردم ، باز دیدم نام زن
فاخته ، جیران ، غزال و آهوان شد نام تو
نقره و الماس و یاقوت و جواهر یا طلا
شعله و باران ، فرشته ، حوریان شد نام تو
میهنم ایران ، نفس ، پروین ، شکوفه نام زن
ای تمنا ،ناز کن حتی که جان شد نام تو
مریم رحمتی پویا "تمنا"
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود فراوان ممنونم ادیب گرانقدر لطفتان را سپاس مرد هم نماد قدرت و استقامت است شاهین ،کوه سهند سبلان البرز ،اسد،قدرت ،جاوید ........ آفرینش زن و مرد در کنار هم معنا پیدا کرده
ممنون از توجهتون بزرگوار
| |
|
😂 😂 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانو رحمتی عزیز
روز پر خیر و برکتی داشته باشید