جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
جدال عقل با دل را بیا پا در میانی کن
تو ای معشوق زیبایم برایم جان نثاری کن
بیاور جامی از چشمت به شوق مستی دنیا
زمستان وجودم را به یک جرعه بهاری کن
#بهــــاره_طـــــلایــی
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند🌹🌹🙏🙏
وطن جان خسته ام، پایان خوب داستانت کو؟! | |
|
درود و روز بخیر شاهزاده خانوم دوست داشتنی❤❤ روز زن و مادر زر شما هم مبارک نازنینم🙏🌹🌹 سپاس مهرتون🙏🙏❤❤ | |
|
درود و ارادت خواهردوست داشتنیم❤❤🌹🙏 قربون نگاه زیبا و موشکافانه تون🥰🥰🥰
نکاتی که فرمودید کاملا درسته، این دو بیت برشی از یک غزل هست ، متاسفانه بعد از ارسال متوجه شدم جامونده و سایت امکان ویرایش نمیده، حتما باید اشتراک داشت
| |
|
درود و احترام ادیب ارجمند سپاس نگاهتون🙏🙏🌹🌹 | |
|
درود و صبح بخیر جناب به گزین سپاس نگاهتون🙏🙏🙏
منظور بانو کوهواره قافیه هاست که عرض کردم، این دو بیت بخشی از یک غزل ناتمام هست، وزنش درسته | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
" به دریا شکوه بردم از غم دشت
از این عمری که تلخ تلخ بگذشت
به هر موجی که می گفتم غم خویش
سری میزد به سنگ و باز می گشت"
شهادت مظلومانه جمعی از هم وطنان بی گناه را
تسلیت عرض میکنم