جمعه ۲۵ آبان
شیشه ی عمر شعری از سید علی نقوی
از دفتر دلتنگی غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ۱۶:۱۴ شماره ثبت ۱۲۶۶۰۸
بازدید : ۱۰۴ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سید علی نقوی
|
اندر هوس عشق تو صدبار بمیرم
از آتش هجران تو تب دار بمیرم
سودای وصال تو برایم که خیال است
غم نیست خوشم بر سر بازار بمیرم
شاید که به دیدار من خسته بیایی
روزی که به عشق تو سر دار بمیرم
من نام تو را مشق نوشتم همه شب ها
خوب است که مشغول همین کار بمیرم
چون شیشه ی عمرم به سر زلف تو بند است
گیسو مده بر باد که بسیار بمیرم
گر رنگ محبت زده ام خانه ی دل را
باشد که به دور از غم زنگار بمیرم
سخت است تورا دور ببینم ز بر خویش
رحمی به من خسته کن این بار بمیرم
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون لطف دارید جناب استکی💐🙏🌹 | |
|
سلام علیکم بزرگوار🌹💐🙏
لطف دارید ممنونم
سلامت و پاینده باشید
نقوی هستم🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.