جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
آخرین اشعار ناب عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
|
آینه اتاقم صبح که میشود
به من گیر میدهد
رنگ چهره ام را به رخ میکشد
شبیه فصل پاییز شدم ..
از وقتی دلم تنها ماند
آوار تنهایی بر سرم ریخت..
وقتی معشوق نارو بزند
باید برای عشق فاتحه فرستاد..
آمارها اشتباه گفته میشوند
دلهای تنها بیشتر از
عاشق های شهر است..
گاهی یک دل هرزه
میتواند عاشقی را
از عشق مایوس کند..
من بر این باورم
جسمش با تو باشد
خیالش پیش دیگری
عاقد خطبه هم بخواند
عشق باطل است..
من به دلم باختم
او به عشق باخت
خیانتش را جار میزنم
تا عشق رسوا نشود ..
این را همیشه بدان
آنهایی که خیانت می کنند
با شک زندگی می کنند .
عبدالله خسروی(پسرزاگرس)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.