جمعه ۲ آذر
درخت و اپارتمان شعری از سیاوش دریابار
از دفتر چه بگویمت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ۲۲:۲۴ شماره ثبت ۱۲۶۱۱۷
بازدید : ۶۷ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب سیاوش دریابار
|
......درخت و آپارتمان......
بجای سرو تنومند قشنگ
آپارتمان سر به فلک کشیده است
و میوه هایش
بشقاب های ماهواره شده است
و چقدر تلخ میوه های
که آدم را ناکجا آباد میبرد
درخت که بود سایه اش مینشستیم
آپارتمان که شد
سایه ها گم شد
اپارتمان ها دست در دست هم
دادند
و قد کشیدند تا فلک
و آسمان خراش شدند
درخت که بود
دور هم جمع میشدیم
آپارتمان که شد
تنها شدیم
در قوطی کبریت ها
چیدمان روی هم
باورش سخت است
که هر روز
درختها کم میشوند
و آپارتمانها
زیاد
سیاوش دریابار بیست و یک آذر چهارصد و دو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.