پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
خسته ام از زندگی، از زنده مانی خسته ام
از کهنســـالی در ایامِ جـــوانــی خستــه ام
از سکـــوت چشــم ها، از حرف هایِ نم زده
از خــروش بغــض هایِ ناگهــــانی خسته ام
رنج هایِ بی شمـــاری پرســه زد در جان من
از تحمــل، زنده گوری، جانفشــانی خسته ام
سرخوشم وقتی که باشم در میــان مــردگان
بی کسم، از حســرت بی هم زبانی خستــه ام
سوز و ســاز زندگی، در رقص با شعــر و قلــم
بشنــوید، از دلخـــوشی های نهانی خستــه ام
#بهــــاره_طـــــلایــی
|
نقدها و نظرات
|
شاهزاده خانوم عزیز و مهربان درود و ارادت♥♥♥
قدرانم♥♥🙏 | |
|
استاد ارجمند درود و احترام سپاس🙏🙏🌹 | |
|
ادیب ارجمند درود ها سپاس محبتتون🙏🙏🌹 | |
|
پرود و احترام ادیب گرانقدر قدردان مهرتون هستم🙏🙏🌹🌹 | |
|
درود و سپاس ادیب ارجمند🙏🙏🌹🌹 سلامت و دلشاد باشید🙏 | |
|
درود و سپاس جناب جاویدان زیبانگاه🙏🙏🙏🌹🌹 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند، سپاس از حسن. توجه و نکته سنجی تون🙏🙏🙏🌹🌹🌹 به شخصه فکر نمی کردم که علائم نگارشی هم تا این اندازه اهمیت داره و اوزان شعری رو دستخوش تغییرات می کنه، از مطلب ارزشمندی که متذکر شدید، کمال تشکر رو دارم، قدردانم
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست و غم انگیز
برقرار باشید