جمعه ۲۵ آبان
تو را میخواهمت شعری از متین رحمتی پور
از دفتر سوز شهریور نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۳۷ شماره ثبت ۱۲۵۸۵۲
بازدید : ۱۴۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب متین رحمتی پور
|
تو را میخواهمت
همچون درختی در کویری گرم
تو را میخواهمت
همچون بهاری بعد ویرانی
تو را میخواهمت
چون قطرهی آبی
که بر لبهای خشک یک مبارز پای میکوبد
تو را میخواهمت
چون چتر امنی در شبی مغموم و طوفانی
تو را میخواهمت
تا رنگ دلتنگی به روی کهنه دیوار دلم باشی
تو را میخواهمت
تا در تمام شامهای ساکت و تاریک و بیروحم
مه و مهتاب من باشی
تو را میخواهمت جانم
تو را محتاج و بیتابم
تو ای ساز خوش آوازی در این دنیای ناکوکم
تو را دلتنگ دیدارم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.