يکشنبه ۴ آذر
سیم اخر شعری از عباس ترکاشوند
از دفتر رویش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ۲۲:۲۴ شماره ثبت ۱۲۵۷۷۱
بازدید : ۱۷۳ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب عباس ترکاشوند
|
فضای سنگین دلم بر پر کاهی می نهم
چون کشتی در دست باد بر موج دریا می زنم
من می روم تا گم شوم از یاد تو، در چشم تو
یا می برد آن، سوی فانوسی که سوسو می زند
انسوی دریا می کشد، آهی
یا می شکنم در سخره های سخت چشمت
چون پر کاهی.at
|
نقدها و نظرات
|
سلام خانم حسین زاده صخره درسته املا مم ضعیف شده | |
|
بانو عجم درود | |
|
جناب استکی درود ممنون | |
|
سلام شاهزاده خانم | |
|
جناب اکرمی درود | |
|
درود جناب انصاری | |
|
خانم نرگس زند سلام ممنون | |
|
جناب مهدی پور سلام | |
|
جناب هواجان درود ممنون | |
|
سلام جناب مدهوش | |
|
خانم معادی سلام | |
|
سلام خانم اهنگرن | |
|
درود جناب آزاد بخت | |
|
درود جناب اشوب ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
تا حدودی خوب نوشتید ولی می توانستید بیشتر بر واژه گزینی ها تامل داشته باشید .
( صَخره) را هم اینطوری می نویسند.
سلامت و سرافراز باشید.