دوشنبه ۵ آذر
یادم تو را فراموش شعری از محمد محمدنژاد(آشوب)
از دفتر دل بارانی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ۱۷:۱۸ شماره ثبت ۱۲۵۷۳۶
بازدید : ۲۳۹ | نظرات : ۵۹
|
دفاتر شعر محمد محمدنژاد(آشوب)
آخرین اشعار ناب محمد محمدنژاد(آشوب)
|
یادم تو را فراموش
داد از غــــم جدایـــــــی فریـــــــــاد ایهــــــــاالناس
شب هــای بی ستــــــــاره در تنگنـــــای احساس
باران ســـــــرخ یادت رویای خیـــــــس هر شـــب
سوسوی اشک هایم چون خرده های المـاس
پاییــــــز و انتظــــار و افسانـــــــه ی وصالـــــــت
فریـــــاد بی صدایــــی در حجـــــم غربـت یاس
کشتـــی و ناخـــــدا و دریـا و مــــوج و صخـره
فانــــوس های بنـــــدر مبهـــوت چرخــش تاس
همپـــــای شمــــع خستـــه پروانــه ای نشستـه
حس به تو رسیـــــدن ســـــودای قلب حساس
دلگیــــــرم از زمانـــــه یـــادم تـــو را فرامــــوش
پیمــــان بی تو هرگــــــز زیــر درخــــت گیلاس
سرگشتـــــه بودم امــــا تقدیـــــر شد فراقــــــــت
عشق تو ریشه دارد کند است تیغه ی داس
در خلــــــوت من و تو آشــــــوب و درد کهنـــه
یک پنـــد دوستانـــه دشمن ز دوست بشناس
((آشوب))
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
و
زیبا سروده اید