جمعه ۲ آذر
پر بار شعری از راشد نصرت سراوان
از دفتر دلنوشته نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ۰۱:۳۳ شماره ثبت ۱۲۵۶۲۶
بازدید : ۱۲۸ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر راشد نصرت سراوان
آخرین اشعار ناب راشد نصرت سراوان
|
چه حس عجیبیست ،ز عشقه تو پر بار
هر شاخه ز من افتاد،سمت تو هر بار
چیدی ز درخت منم،میوه ز من را
گفتم پیش تو هستم ،به خزانم نکشانی
گفتی ز جهان،عشق تو را،خواسته ام من
دانم توئه عاشق،مرا،تو فهمی و بدانی
کوله بارم به تو گویاست،ای زندگیم
در دستان تو هستم،گر شاخه شکستی
جوانم جوانم،ز تو نرنجم،شاخه دوانم
بار دگر هم،تو خواهم و خواهم،گر برنجم
دلیل و منطق نداری،با من از آزار مگو
عشق هر چه ببخشد،گو کجا آزار دل است
قهقهه ی تو چه زیباست،تو را میخواهم
نشان ده مال منی،من بی تو،با عشق نمیرم
|
نقدها و نظرات
|
با سلام.ممنونم آقای مهدی پور ،نظر لطف شماست 🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشت زیبایی است
جسارتا ویرایش نیاز ندارد؟