جمعه ۲ آذر
دیوانه خویشم شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ۱۷:۴۶ شماره ثبت ۱۲۵۵۰۸
بازدید : ۱۶۰ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
دیوانه و مشغول ....... پریشانی خویشم
افسون شده در سِحرم و زندانی خویشم
محبوس درونخود و .... آزاده ی خویشم
من در وطن خویشم و آواره ی خویشم
سوزد جگر از غصه ی جانانه ی خویشم
دل سوخته و سوخته در خانه ی خویشم
رنجور ز هر توطئه، پا خورده ی خویشم
مجروح جدال خود و آزرده ی خویشم
در کار خودم مانده و دیوانه ی خویشم
هر ساخته کوبیدم و ویرانه ی خویشم
تنها چه غریبانه به کاشانه ی خویشم
معزول ز تخت و فَّر شاهانه ی خویشم
《 مریم رحمتی پویا 》
|
نقدها و نظرات
|
سلامو هزاران درود ممنونم بزرگوار | |
|
سلامو درود ممنون از توجهتون ادیب گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آهنگ و زیباست