جمعه ۲ آذر
حرف تلخ شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۷:۱۹ شماره ثبت ۱۲۵۲۰۳
بازدید : ۲۳۷ | نظرات : ۱۶
|
|
پر از خشمم پر از حرص
غصه از وجودم زبانه می کشد
تمام تنم از ناملایمت ها گر گرفته است
چشمانم دیگر توان این حجم از اشک را ندارد
من زیر آوار حرف های تلخ مدفون شده ام
دیگر اثری از شادی در من نیست،
من سال هاس که در پستوی خانه
پژمرده ام...!
|
نقدها و نظرات
|
درود بزرگوار
سپاسمندم نگاه پرمهرتان مستدام
💐💐💐💐 | |
|
درود بر شما مچکررم بزرگوار🙇♀️🙇♀️💐 | |
|
سلام بانوی ارجمند و گرامی
همچنین دلتان همیشه شاد و پر از عشق
💐💐🍁🍁 | |
|
سلام و عرض ادب شاعر گرانقدر
زیبا نگاهید
مستدام باشید و پاینده
💐💐💐💐 | |
|
سلام و عرض ادب و ارادت نگاهتان زیباس پاینده و برقرار باشید بززگوهر سپاسگزارم💐💐🙇♀️ | |
|
درود و عرض ادب شاعر گرانقدر
نگاهتان زیباس
💐💐💐🍁🍁 | |
|
درود و عرض ادب بزرگوار
💐💐💐 | |
|
سلام و عرض ادب بزرگوار
مچکرم به مهر خواندید💐💐💐🙇♀️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.