جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شهاب احمدي (غروب دلتنگي)
آخرین اشعار ناب شهاب احمدي (غروب دلتنگي)
|
تازگيها
ماهي ها هم
دسته جمعي خودكشي مي كنند
وقتي باورهايشا ن
در گره هاي تور صياد ته
مي كشد ...
شهاب نوشت : آنقدر روی اعصابم راه رفت تا،
قهرمان شد...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.