شنبه ۳ آذر
پوپک شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۳۱ شماره ثبت ۱۲۴۷۹۸
بازدید : ۱۱۰ | نظرات : ۱۳
|
|
من چلچله ی باغ توام
در میان درخت تنومند دلت
آشیان ساخته ام
سرما که بیاید من در دل تو گرم شوم
مثل یک پوپک سرمازده از بارش برف
گوشه امن دلت دل من گرم شود
|
نقدها و نظرات
|
مچکرم استاد گرانقدر زیبا نگاهید | |
|
سلام و درود و عرض ادب استاد ارجمند
خیلی خوشحالم که مورد قبولتون بود
🙇♀️🌹🌹 | |
|
سلام و درود و عرض ادب استاد ارجمند
خیلی خوشحالم که مورد قبولتون بود
🙇♀️🌹🌹 | |
|
ساس گزارم شاعر بزرگوار زنده باشید
زیبا نگاهید🌹🌹🙇♀️🙇♀️ | |
|
زیبا نگاهیدد شاعر بزرگوار🌹🌹🙇♀️ | |
|
درود و عرض ادب بزرگوار
سپاسمندم به مهر خواندید.🌹🌹🌹 | |
|
درود بزرگوار مچکرم از نگاه پر مهرتان
پاینده باشیدو مستدام🌹🌹🌹 | |
|
درود بزرگوار مچکرم از نگاه پر مهرتان
پاینده باشیدو مستدام🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.