يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر عارفه مرادی (بهار)
آخرین اشعار ناب عارفه مرادی (بهار)
|
#فلسطین
#نسل_کشی
خون تو
نیمه تمام
در رگهای مذاب زمین
طپش بی نظم ضربان ها
در هیاهوی مرگ
حادثه های رعب آور
پشت در پشت
هجوم گلوله های وحشی
از سمت سرزمین اسرائیل
سینه های گداخته ات
نگاه های بی رمق تو
آماج این گلوله هاست
نفس تا گلوگاه بیش نمی آید
خون از دریچه های قلب
دیگر نمی جوشد
و زمین به یکباره
کفنگاه بی شمار کودک
و آسمان در هلهله ی بمباران
می لرزد تا هفتمین عرش
آه ای زمانه
که سردرگمی
آه ای آدم
که در سکوت مبهمی
برخیز
برخیز
تا آتشفشان ها شعله ور شوند
تا احساس ها
به جنب و جوش افتد
این بار
نسل آدم های بی پناه
نسل فرشته های معصوم
نسل پزشکان بی مرز
در فوران خون
افتاده است..
عارفه مرادی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به امید پیروزی خون بر شمشیر