دوشنبه ۵ آذر
(( سپیدِ سیـــــــــاه )) شعری از شهره توکلی
از دفتر دغدغه نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۰:۱۷ شماره ثبت ۱۲۴۷۰
بازدید : ۱۲۷۰ | نظرات : ۶۹
|
آخرین اشعار ناب شهره توکلی
|
سپیده زده ...
سیاه پوشی " دست" و " پا" می زند ...
ما " پا" ی دار، " دست" میزنیم ...
... سپیدم رو سیاه ...
...............................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.