خزان است ،برگ وباد در ستیز
خیال انگیز ،رنگ رنگ ِ ،شبهای ِ پائیز
باد پریشان میکند ، گیسوان ِ یارم
همچو شاخه های ِ بید ِ مجنون ،سحر آمیز
گوئیا نقاش ِ طبیعت هرچه رنگ داشت
ریخته بر بوم و نقشی ،دل انگیز
هر چه مینگرم سیر نمی شود چشمانم
حلقه ء اشک ،با دیده ء تارم در ستیز
نیمکتها ،تنها مانده اند به زیر ِ باران
یارب مباد دلی تنها ،آمین ،از دل ِ ما نیز
پرپر میشود گل ،خار نیابد چاره ایی
بلبل ، چه حزٌن آلود میخواند ، ناله ء شبخیز
گوئیا گِل آلود گشته زاشک ِ عاشقی
زمین زیر ِ پای ِ معشوق ، از آن است همیشه لیز
خش خش ِ برگها ، به زیر ِ پای ِ عابر ِ تنها
یاد آور ِ عشقیست مالامال و لبریز
دستها در جیب و نگیرد دست ، دستی
سرها در گریبان ، بیاد ِ یک عزیز
لخت وعور گشته ز سردی ،شاخه های ِ چنار
بادل ِ بیچاره سردی مکن ،از من مگریز
دست بیاور زجیب بیرون ودستم بگیر
سردی دی ،در راه و، زمهر نپرهیز
پائیز مرگ نیست ، خواب ِ دل انگیزیست
بهار نزدیک و ، از شوق ِ وصال لبریز
تا توانی به یادم باش ،مرور کن
خاطرات ِ روزهای ِ سبز ِ بهار و گرمی ِ تابستان نیز
مبّر ز ِ یاد، زاهد ِ پیر و گرمای ِ عشقمان
نگردد سرد به پائیز هیچ ،زمستان نیز
بهروزاحمدی....کرج
کشتار بیمارستان غزه مرا بیاد کشتار میدان شهدا در زمان انقلاب انداخت
که رژیم منحوس پهلوی بدنبال این کشتار و از برکت خون شهدا به زباله دان تاریخ پیوست