دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر محمد محمدنژاد(آشوب)
آخرین اشعار ناب محمد محمدنژاد(آشوب)
|
عشق پنهان
نیتم رفتن روبه رو دیوار بغض پاییز و زیر بارانم
پشت دیوار آرزوها یار از تو می گویم از تو می خوانم
نقش تو در دل چهره رویایی چشمه ی چشم و قلب دریایی
تشنه ی وصل و سینه سینایی گشته ای آتش از تو سوزانم
در پی مهتابم شب اندوه دشت و دریا و در کویر و کوه
فرقت یار و محنتم انبوه هم تو دردی و هم تو درمانم
شعله ی شمع و جان ناقابل در طواف و مستی شب محفل
بی تو آواره بی تو بی منزل غفلت از من بود و پشیمانم
وحشت آباد و بال سنجاقک بازی عشق و بخت دل اندک
عهد مجنونی عاشقم بی شک بی تو می میرم ماه تابانم
رد اشکم بر گونه ام پیدا کلبه ی ویران و سر سودا
بی تب و تابم در دلم غوغا کی کنی افشا عشق پنهانم
یاد تو در دل چشمک کوکب نام زیبایت اسم رمز شب
ساقیا می ده جان من بر لب غرقه ام در تو گیر طوفانم
حسرت پرواز و غم زنجیر ساز آشوب و محبس تقدیر
در خیال آغوش تو درگیر معنی بودن ای تو سامانم
((آشوب))
|
|
نقدها و نظرات
|
قربونت عزیزدلمممم 🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻 💙💙💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵 💐💐💐💐💐💐 🌼🌼🌼🌼 💟💟💟 ❤️❤️ ❤️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
برقرار باشید