پنجشنبه ۸ آذر
پوچی شعری از نرگس زند (آرامش)
از دفتر آرزو نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۰ شماره ثبت ۱۲۴۲۵۵
بازدید : ۴۸۵ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر نرگس زند (آرامش)
آخرین اشعار ناب نرگس زند (آرامش)
|
تمام باورم....
میان حجم نامردیه
این قوم عدالتخواه فرو ریخت !!!!
|