سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 15 مهر 1403
    3 ربيع الثاني 1446
      Sunday 6 Oct 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۱۵ مهر

        به پایان امید خود رسیدم

        شعری از

        ابوالقاسم کریمی

        از دفتر دوبیتی های ابوالقاسم کریمی نوع شعر دوبیتی

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ۲۲:۱۶ شماره ثبت ۱۲۴۰۴۵
          بازدید : ۱۹۴   |    نظرات : ۱۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        به پایان امید خود رسیدم
        من از دیدار باران دل بریدم
        من از پرواز پروانه در این شهر
        فقط افسانه هایش را شنیدم
        _
        ابوالقاسم کریمی
        ورامین
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        طاهره حسین زاده (کوهواره)
        چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۳۶

        خندانک خندانک خندانک

        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۵۱
        زیبا و دوستدار محیط زیست بود خندانک
        محمد محمدنژاد(آشوب)
        چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۱
        آفرین خندانک خندانک خندانک
        عظیمه ایرانپور
        چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۳۸
        درود بر شما
        خیلی زیباست
        قلمتان سبز خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۴۷
        شاعر گرامی
        طبعتان جوشا
        زبانتان گویا
        قلمتااان نویسا
        هزاران درود
        خندانک خندانک خندانک
        هواجان جاویدان
        چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۴۶
        🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃

        درود

        🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃

        شاد و پیروز باشید.

        🍃🦜💐🍃🦜💐🍃🦜💐🍃

        جواد مهدی پور
        چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۳۸
        درود بر شما جناب کریمی عزیز

        خندانک خندانک خندانک
        عارف افشاری  (جاوید الف)
        چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۵۴
        خندانک
        یونسی یونس
        يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۲۰:۵۹
        عرض ارادت...
        بسیار زیباست در قالب دوبیتی خندانک
        فاطمه بهرامی
        دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۱۶
        درود بر شما
        بسیار زیبا بود خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        2