پنجشنبه ۱ آذر
سروهای بهاری شعری از فاطمه بهرامی
از دفتر یادو خاطره ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ۱۶:۱۶ شماره ثبت ۱۲۳۹۷۵
بازدید : ۲۱۴ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب فاطمه بهرامی
|
قیام شقایق سرخ
بر پیکر خصم
زخم کاری ست
وطن وادی عشق
نی .....
جای بی بند و باری ست
نهراسیم از خزان
فتنه ها
وزش گرد بادشان
بر شاخسار
سروهایمان تکراری ست
نازم بر تن پایدارشان
در هجوم باد سرگردان
دائم بهاری ست
نوشیده ایم از چشمه سار
محبت شهدا ....آزادی
آزادی ما بر دشمن
تشنه کامی در اوج خماری ست
می زنند ما را زخم و هنوز
ایستاده ایم
حکایت ما حکایت
تبر و صبر واستواری ست
می درخشد بر آسمان باغ
نشان لاله های سوخته
این است آزادی
افتخاری
که نامش بر کوچه باغ ها
همیشه یادگاری ست
فصل بارش باران
عاطفه هاست
باران صبر و قرار
مادران شهید بر دل
اهریمن بمب انتحاری ست
از ملت ما ندیده دشمن
هرگز سکوت
هنگامه جواب این دریای کلام
خود طوماری ست
هر چند هرس کنند
شاخ و برگ سروهای
ما را
به لطف خدا
ریشه مان در عمق خاک
جاریست
این تن قطور ساقه مان
از دانایی واگاهی و بیداری ست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خلاقانه بود
موفق باشید .