يکشنبه ۴ آذر
افسارگسیخته شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ۱۵:۳۶ شماره ثبت ۱۲۳۸۸۹
بازدید : ۱۶۷ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
افسارگسیخته
افسارگسیخته شده ،
این نفْسِ چموشِ یَلِه
بچه ای چموش میگفت :
" پنیر خوبه نه کره "
با عربده اینرا گفت
با صدایی بس نکره
بهرِ اینست که حرمت ،
ازدیدنِ این قِسم صحنه ها پَکره
بچه ی قدیم مطیع بود اما ،
بچه ی جدید ، دیده ،
صحنه ی فیلمِ " ارّه "
آنچه اینجا میریزد ،
کُرک و پَره
اینهاست ، بهرِ بچه ها ،
دام و تله
بهرِ اینست خُرد نمیکنند اینها ،
بهرِ والدینِ خوبشان ،
هیچگاه تَرِه
بهرِ اینست اینها مسافرت میروند ، اما ،
تکنفره
با بلیطی بی بازگشت
انگار بهرِ افساری که کاملاً گسیخته شده ،
بلیط شده یه سره
پینوکیوی ساده لوح ،
یادش شاد
شهربازی و آقا خره
ازمدیران یاد گرفته اند اینها
رسم است دگر دودَره
ازمدیران یاد گرفته اند اینها
مکاریِ روباه و، گربه نره
بهمن بیدقی 1402/6/28
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد ارجمند بزرگوارید ممنونم از لطف و مهر بیکران شما شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب آقای اکرمی بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض احترام آقای کاظمی نیک ارجمند بزرگوارید ممنونم از لطف و مهر بیکران شما شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای اصلانی بزرگوار ممنونم از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند بزرگوار سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری بسیار زیبا و از جنس دل بود
وبردل نشست
بسیار مستفیض شدم
هزاران درودتان باد
شاعرو استادگرامی