سه شنبه ۶ آذر
حق جوی دگر شعری از سیاوش دریابار
از دفتر چه بگویمت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ ۱۱:۰۷ شماره ثبت ۱۲۳۶۸۱
بازدید : ۱۰۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب سیاوش دریابار
|
حق جوی دگر....
شمع و پروانه و گل سوخت در موی دگر
عارف و مومن و مسجد و حق گوی دگر
خانقا سوخته و میکده ویران و مه روی دگر
آتشی کرد بنا ساخت مرا با غم حق جوی دگر
تاب من نیست تحمل یار خوش آبروی دگر
اوخ از عشق گل و بلبل و صد عربده جوی دگر
ساخته ام سوخته ام ساخته در سوی دگر
راز نیست سوخته ام بر خم حق گوی دگر
گفت تو را می دهم تا نخوری مینویی دگر
با منی راز بخوان از غم عشق در کوی دگر
راه برزن راه بربند راه مرا بست ترش روی دگر
ناطق راز شد سوخت بر سوی دلجویی دگر
گفت دریا تو را نیست توان شعر مثنوی جوی دگر
تا که گویم به تو کوی به کوی روی بر آبروی دگر
سیاوش دریابار
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام متقابلاً تسلیت عرض مینمایم | |
|
تشکر | |
|
سلام
متقابلاً تسلیت عرض مینمایم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
28 ماه صفر مصادف با
رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)
و شهادت جانسوز حضرت امام حسن مجتبی(ع)
را به عموم مسلمین جهان خصوصا همراهان عزیز شعر ناب
تسلیت عرض میکنم