کولاک کنم درخود
من را به خودم وانِه ،
کولاک کنم درخود
بعد ازاینهمه کولاک ،
نخود نخود ، منهم ، مثلِ دیگران روم ،
به جایگهِ رؤیایی و خانه ی خود
میروم قطعاً منهم ، به وسعتِ آسمانِ رؤیاییِ خود
نشئه گیِ عشقش را ، تریاک کنم درخود
شاید دگر هیچوقت نبینی مرا
تغییری خطرناک کنم درخود
حتی یاد این ظلمهای دنیا را ،
دیگر پاک کنم درخود
بی باکی ام بنزین را ،
باک ، باک کند درخود
نتیجه ی من ، یک انفجارست
وبلاگِ خودم را ،
لاک کنم درخود
لاک پشتی ام خرگوش میشود روزی
غوره گیِ نارس را ،
تاک ، تاک کنم درخود
تیک تاک کنم درخود
ساعت شده ام انگار
اما نه ،
ثانیه شمارِ انفجارِ منست
دل چاک کنم درخود
خاک این وجودِ گِل شده را
خاک کنم درخود
اعمالِ قاراشمیش را
یک کوله و یا ساک کنم درخود
دشمنم به هر ریا ، تو میدانی
گر روزه ای روزی بخواهم بگیرم ،
دور ازچشمِ این و آن ، امساک کنم درخود
خاکِ قندهای ، قندشکن ،
چقدر شیرین است
آنها را مبدل ،
به کاک کنم درخود
بهمن بیدقی 1402/6/20
28 ماه صفر مصادف با
رحلت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)
و شهادت جانسوز حضرت امام حسن مجتبی(ع)
را به عموم مسلمین جهان خصوصا همراهان عزیز شعر ناب
تسلیت عرض میکنم