جمعه ۲ آذر
............. شعری از اویس سالاری (بهرامی)
از دفتر آزاد نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ ۱۹:۰۹ شماره ثبت ۱۲۳۵۶۷
بازدید : ۱۴۸ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر اویس سالاری (بهرامی)
آخرین اشعار ناب اویس سالاری (بهرامی)
|
نُطق ، امروز؛ بالا نمیآید از حُلقِ من
گویی لَفظها آهنگِ ریختن دارند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.