شنبه ۳ آذر
سجاده ای پهن شعری از سیاوش دریابار
از دفتر چه بگویمت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ۱۸:۲۰ شماره ثبت ۱۲۳۴۹۱
بازدید : ۱۵۲ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب سیاوش دریابار
|
....سجاده ای پهن.......
من از صبح
تا طلوع
فقط یک نگاه
لازم دارم
تا دوباره
صبح بخندد
من ان صبح را
دوست دارم
من دوست دارم
وقتی
افتاب پر باز میکند
ستاره ها
کنارش نشسته باشند
ماه هم حلال باش
هرچند
مادرم
می گفت قرص بهتر است
من ان روز را
دوست دارم
که مرد
مرد باشد
نه لب رنگی
بلکه
صورتی سرخ
و
هوای تازه
نه تزریقی
من ان ظهر را
دوست میدارم
که سجاده ای
پهن است
و
در میانش
کاسه ماستی باشد
بهر یتیم
نه تکه سنگی
بهر تعظیم
من شهر را
دوست دارم
وقتی
کسی می اید
وقتی
دلی بجای
شکستن
میتپد
من آن صبح را
تا شام
دوست دارم
که
فردایش انتظار باشد
سیاوش دریابار
|
نقدها و نظرات
|
سلام
متشکرم از لطف بیکرانتان | |
|
سلام
لطف شما مستدام
انشا... موفق باشید | |
|
سلام
لطف شما مستدام
انشا... موفق باشید | |
|
سلام
لطف شما مستدام
انشا... موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
زیباوتاثیرگذاربود