جناب میثم علی یزدی (آیت) شاعر ارجمند
توفیق خوانش شعری ناب و زیبا از شما نصیبم شد
بایت تشکر و قدردانی از شعر و شاعرانگی شما غزل ناقابلی را تقدیم شما میکنم:
《《تا صبح یلدا میکشد》》
موج عشقت ای صنم آتش به دلها میکشد
رود را از کوه تا دامان دریا میکشد
گیسوی زیبای تو بالا بلند عشوهگر
شام تاریک مرا تا صبح یلدا میکشد
مرحبا بر شور عشقم، مرحبا بر ناز تو
مرحبا بر قلب من، کاین بار تنها میکشد
یک نفر در این میان پرسید احوال مرا
گفتمش حالی که مجنون بهر لیلا میکشد
گفته بودی عاقبت همکیش، یکدیگر شویم
رنج این انتظار، هر بار تا فردا میکشد
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
زیبا بود 👏🌺🌺